Sunday 19 February 2012

Non-Leather




Jag har länge letat efter en ny handväska och jag har även tänkt att jag rent etiskt sett helst vill ha en som inte är gjord av läder, se bara den gripande videon ovan så förstår ni vad jag menar...Men att jag heller inte vill ha en väska som ser ut som en dålig läderkopia, vilket ni säkert också förstår vad jag menar med... 
Efter att ha sett den fina väskan i läderimitation ovan i H&Ms katalog, kunde jag inte sluta tänka på den. Jag tycker den ser så snygg ut, och därför har jag nu beställt den, och hoppas på att den kommer att se lika fin ut i verkligheten! 
Om ni annars vet var man kan hitta fina handväskor som ej är i läder, så tipsa gärna!

I've been searching for a new handbag for some time now, and I've also been thinking that I'd rather have one that's not made by leather becase of ethical reasons, if you watch the touching video above you'll know what I mean...  But I also don't want to buy a handbag that looks like a bad leather imitation, I'm sure you also know what I mean by that... 
After seeing this nice non-leather handbag above in the H&M catalogue, I couldn't stop thinking about it. I think it looks really great and have therefore ordered it, and I'm hoping that it will be just as nice in real life! 
I'd be happy for any other advice on where to go for nice handbags in non-leather material btw!

No comments:

Post a Comment